۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

مهم: لطفا به همه در ایران ارسال کنید





اطلاعیه انقلاب سبز برای سالگرد 22 خرداد

همچون چشمه های سبز، بر این خاک تشنه می جوشیم

 

یک سال از نخستین روزهایی که همدل و یکصدا در برابر دروغ و مردم فریبی ایستادیم می گذرد. یک سال پرحادثه بر این آب و خاک گذشت، اما ملت ایران یکصدا در برابر تقلب و جنایت ایستاد و صبورانه از کرامت انسانی خود دفاع کرد. چه بسیار جان های آزاده که تقدیم شد، چه بیشمار خونهای پاک که بر زمین ریخت، تا تاریخ گواهی دهد که ایران در برابر تقلب و کودتای مشتی اوباش سر تسلیم فرود نیاورده است.

سنگفرش خیابان به خون فرزندان پاک این کشور گلگون شد اما کالبد سبز این ملت هرگز کفن مرگ به تن نکرد. شور هستی و فریاد زندگی ملت به هراس و کابوس مرگ هر روزه سرداران غارت و خشونت تبدیل شد. امروز آن چه از کودتاچیان باقی مانده، گروهی اوباش اند که شهروندان را گروگان می گیرند، گروگانها را شبانه می کشند و جنازه ها را می دزدند. چنان حقیر و کوچک شده اند که قطرات اشک مادری داغدیده، همچون سیل آنان را با خود می برد.

امروز کودتاچیان و خائنان با همت مردم رسوا شده اند و در گوشه و کنار جهان باج می دهند و تحقیر میشوند و هیچ کس حاضر نیست حیثیت خود را در همراهی با این جنایت پیشگان به حراج بگذارد. آن چنان بی آبرو و حقیر شده اند که حتی باج آنان هم پذیرفته نمیشود.

کودتاچیان در لبه پرتگاه سقوط اند و اینک در آستانه 22 خرداد، تنها حضور متین، مسئولانه و مسالمت آمیز مردم است که میتواند کشور را از سقوط نجات دهد.

امروز آنها که خود به تجاوز و حرمت شکنی متهم اند، به بهانه عفت عمومی به جان مردم افتاده اند و اگر در برابر این وقاحت سکوت پیشه کنیم، فردا ثروت و روزی مردم را به نام عدالت و یارانه به غارت می برند و همه را به بردگی می کشانند. سهام داران چکمه پوش، کمر جهالت بسته اند تا بیشه سبز میهن را به شوره زاری خشک و بی آب و علف تبدیل کنند و دریغ از ما اگر جانهای آگاه خود را چون چشمه بر این خاک خشک جاری نسازیم!

امروز نه کودتاچیان، نه حامیان آنها و نه چکمه پوشان پاسدار شان هیچ کدام در قبال سرنوشت کشور مسئولیتی ندارند. آنان که جنایت و تجاوز پیشه کردند و مصلحت اندیشانی که چشم بر این جنایات بسته و به بهانه پوشش شهروندان هشدار دادند، طلایه داران لشکر وقاحت و بی شرمی اند و از هرگونه مسئولیت اجرایی، دینی و انسانی ساقط شده اند.

سکوت و کناره گیری امروز را حاصلی جز ملامت فردا نیست؛ همه ما در پیشگاه تاریخ، وجدان و خداوند مان مسئولیم و سرنوشت کشورمان در گروی این احساس مسئولیت است. اگر با هم و پشت هم نباشیم، هیچ جا برای هیچ کس امن نیست؛ اگر باور نکنیم که سرنوشت مشترک مان به مسئولیت پذیری و عمل مشترک خودمان بستگی دارد، در فهرست روسیاهان تاریخ جای خواهیم گرفت.

شاید امروز بتوان از خطر کردن و به میدان آمدن دریغ کرد، اما هیهات! که آتشی که کودتاچیان روشن کرده اند، دامن خشک و تر را خواهد سوزاند و همه را چه معترض، چه بی تفاوت، چه فرصت طلب و چه سازشکار را  با هم به خاکستر خواهد نشاند.

 

--
Be Green
green revolution Group

Email: green.greenrevolutiongroup@gmail.com

facebook:http://www.facebook.com/greenrevolutiongroup

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم