۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

متکی هنگام ورود به پارلمان اروپا با اعتراض یک گروه ۱۰ نفره پارلمانترها مواجه شد

متکی هنگام ورود به پارلمان اروپا با اعتراض یک گروه ۱۰ نفره پارلمانترها مواجه شد

سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ / ۰۱ ژوئن ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

به گزارش خبرگزاری فرانسه متکی در ورود به پارلمان اروپا, با اعتراض یک گروه ۱۰ نفره از پارلمانترهای اتحادیه اروپا, از انگستان و ایتالیا که عکسهای ندا را بلند کرده بودند, روبرو شد. آنها به حضور وی در ساختمان پارلمان اروپا در بروکسل اعتراض می کردند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه, نماینده های معترض نقض حقوق بشر توسط ایران را محکوم کردند. 

استراون استیونسون نماینده محافظه  کار اسکاتلندی فریاد زد, این "شرم آور است که  این جا هستی".
درحالی که او (استیونسون) و همکاران معترضش, عکس های ندا آقا سلطان را بلند کرده بودند, استیونسون فریاد زد "پارلمان جای قاتل نیست" , "رژیم فاشیست" . 

خبرگزاری فرانسه افزود: ندا آقا سلطان پس از آنکه تصاویر مرگ وی در تظاهراتی در تهران در سال گذشته توسط اینترنت در سراسر جهان پخش شد به سمبل اپوزیسیون تبدیل گردید.

پارلمانترهای معترض راه ورود متکی به ساختمان پارلمان اروپا را سد کرده بودند به نحوی که به گزارش خبرگزاری فرانسه, برای این که متکی وارد اتاق شود, محافظان امنیتی پارلمان با اعضای منتخب مجلس با خشونت رفتار کردند.


خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری که از بروکسل مخابره کرد نوشت: استرا استیونسن, نماینده پارلمان اروپا از بریتانیا,  و دیگر نمایندگان در جریان ورود وزیر خارجه رژیم ایران, منوچهر متکی به پارلمان اروپا در بروکسل, تصاویر  ندا یک زن ایرانی که توسط نیروهای امنیتی در ایران کشته شده را در دست گرفتند. 


آخرین به روز رسانی ( سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۷:۴۱ )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم