۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

پیام مقام معظم رهبری در آستانه جام جهانی

 
 

Sent to you by arya via Google Reader:

 
 

via آینده ما by ک.پ on 5/31/10

argentina

دشمن

در راستای بصیرت زایدالوصف آقا و نزدیک شدن سالروز فتنه 22 خرداد, آن حضرت سخنان دشمن کوبی بمناسبت جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بشرح ذیل ایراد کردند.

"ای نامه ای که می روی بسویش, از جانب من ببوس لولایش"

محرومین و مستضعفان آفریقای جنوبی بصیرت داشته باشند تا مبادا دشمن در جام جهانی تقلب کرده و جام را به آرژانتینی ها بدهد. بنده نور ایمان را در دل آرژانتینی ها سنجیده ام و دیده ام که از وقتی حاج آقا مارادونا با آن نور ایمان و صداقت و راستکرداری مضاعف تیم را رها کرده و مثل ما کاپیتان دائم العمر همه عرصه ها نشد, جوانان آن تیم شبیه جوانان امروزی شده و دلهایشان از نور ایمان تهی شد.

معنی نمی دهد وقتی تیم دوست و برادر برزیل در عرصه حضور داشته باشد دشمن جام را به آرژانتینی ها بدهد. بنده بارها دیده ام جوانان برزیلی با ایمان کامل دریبل می زنند, دونگا بصیرت داشته باشد و نگذارد بسیجیان برزیل از مسی که خود یکی از سران فتنه است دریبل و لائی بخورند.

موضوع دیگری که می خواستم به آن اشاره کنم این است که اخیرا دیده ام دشمن از غفلت مستضعفین و محرومین آفریقای جنوبی استفاده کرده و تمامی نوشابه های آن کشور را یا با قوطی تولید می کند یا با شیشه های پلاستیکی که خود بلحاظ شرعی قطر استانداردی ندارند. خب وقتی دشمن چنین توطئه ای می کند و نوشابه ها را با آن ریخت به مستضعفین تحمیل می کند آنوقت بسیجیان مخلص آفریقای جنوبی چگونه می توانند ادای تکلیف کرده و مسببین فتنه را به سزائی که باید برسانند, برسانند؟ بنده تاکید می کنم که بسیجیان آفریقای جنوبی شیشه نوشابه نداشتند مواضع خود را صریح و شفاف نشان دهند.

صدا و سیمای آفریقای جنوبی هم بصیرت لازم را داشته باشد. درست است که جام جهانی را محمود ما مدیریت نمی کند و از اینرو احتمال تقلبهای گسترده ای وجود دارد اما این دلیل نمی شود که آنها هم مفتون فتنه دشمن واقع شده و تصاویر عاری از حجاب اسلامی و مملو از ناف و دم و دستگاههای دختران به بهانه تشویق تیمها پخش کنند. خواص در این رابطه به بخشنامه های ما توجه خاصی کنند تا خدای ناکرده مواردی پیش نیاید که ما مجبور به برخورد قاطعانه باشیم. راستش را بخواهید وانت هم برای برخورد کم داریم و در حال حاضر وانتهای نیروی انتظامی ما مشغول برخورد با اغتشاشگران خود ایران اسلامی است.

تیم ملی علیلی دارم (گریه حضار) 22 خرداد هم که نزدیک است (گریه حضار) جسم ناقصی دارم اما علاوه بر معترضین به تقلب با بدحجابها هم برخورد قاطعانه می کنم (گریه حضار) اگر علیل و ناقص نبودم چیکار می کردم؟ (گریه حضار)


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم