۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

فروشگاه یاس (بازداشتگاه مرصاد)

این مرکز که متعلق به سپاه است و بعد از انتخابات به عنوان بازداشتگاه
استفاده می شد اکنون به عنوان فروشگاه یاس فعالیت میکند و به گفته برخی
کار کنان سبز فروشگاه اکثر کارکنان این مرکز که عموما از افراد سپاهی و
لباس شخصی تشکیل میشود در انجا استخدام شدند .
به گفته شاهدان عینی در این فروشگاه هنوز در طبقات پایین بعضی درهای بسته
و نقاط مبهم زیادی وجود دارد.
البته باید خدمتتون عرض کنم که من شخصا یک با رفتم داخل فروشگاه و چند
مورد از اجناس رو قیمت کردم ولی این قدر قیمت ها بالا بوده که به خرید
نرسیدیم و به شما هم توصیه میکنم که از خرید از این مرکز گران خودداری
کنید البته به گفته فروشندگان این مرکز فقط روز های پنجشنبه و جمعه
مراجعه کنده زیادی دارند.

۲ نظر:

  1. دیگه این مدل رقابت اقتصادی را ندیده بودیم. منزل ما در نزدیکی این فروشگاه قرار دارد و معمولاً از آن خرید می کنیم. اصلا این مزخرفات در مورد آن صحت ندارد. هر کس یک بار آنجا برود این را می فهمد. در ضمن ادعای شما در مورد قضیه انتخابات نیز صحت ندارد. صرف یک عکس گرفتن و چند فلش را به آن چسباندن که دلیل نمی شود. شما اگر جرات دارید و واقعا بی طرف هستید چرا یک بار عکس زندان ابوغریب یا گوانتانامو را در سایت نمی گذارید؟

    پاسخحذف
  2. خوب داری میزنی کوچه علی چپ.
    من قرارداد کارمند های بالا دست این فروشگاه رو دیدم
    همه مال سپاه و نیروی انتظامی هستند.
    تو ایران اسلامی رقابتی وجود نداره
    من به زندان "ابوغریب یا گوانتانامو " کاری ندارم و برام اصلا مهم نیست
    چون اینجا سرزمین منه نه عراق و دیگر جا ها
    این چیزا برا شما مهمه که غیر ایرانی هستید
    چراغی که به خانه رواست ............ .

    پاسخحذف

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم