۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

برنامه پیشنهادی برای شادی و پایکوبی بعد از سقوط دیکتاتور لیبی و سوربه

برای یه برنامه خوب باید پیش بینی نزدیک به واقعیت داشت. من اون روز رو این طور پیش بینی میکنم.
اگه سقوط دیکتاتور ها صبح اتفاق بیفته احتمالا رادیو فردا اولین مرجع رادیویی هست که این خبر رو اعلام میکنه. اگه عصر اتفاق بیفته احتمالا بی بی سی هم خبر رسانی بکنه. و صدا و سیما اول تکذیب میکنه یا هیچ اشاره ای نمیکنه تا آب ها از اسیاب بیفته. 
من با فرض بالا پیشنهاد میکنم که مثل یه برد فوتبال ملی با اون برخورد کنیم انگار اماده شنیدن این خبر بودیم و اصلا دور از ذهنمون نبوده.قبلا با دوستان در این مورد قرار ها رو برزاریم واسباب وموسیقی و پایکوبی رو مهیا  کنیم چند تا سیگارت و ترقه هم شادی زیادی میاره از ادوات ابتدایی مثل دبه  و سطل برای نواختن  اهنگ ها استفاده کنیم چون هم سرو صدای زیادی داره و هم . در دسترسه و تا حالا جمهوری اسلامی کسی رو بخاطر داشتن سطل و دبه  دستگیر نکرده . 
حالا به محض  تایید خبر توسط رسانه های معتبر باید دست بکار شد . چند ساعت اول مزایای زیادی داره و هیجان خوبی هم  داره و جمهوری اسلامی  این قدر چالاک نیست که بتونه نیرو هاش رو اماده مقابله کنه  یا اگه اماده باش بده نیرو هاش خسته اند و هزینه مالی زیادی داره و نیرو ها بازدهی خوبی نخواهند داشت.  اگه قرارمون با دوستامون تو محله خودمونه بهتره با شعار و هلهله شادی همراه باشه و رقص هم  در جذب رهگذران  بی خبر خیلی جواب میده. به مردم رهگذر تبریک و شادباش بگیم و  و از اون ها بخواهیم که برای چند ثانیه با شما همراه بشن. یادمه تو جریان پیروزی ایران و استرالیا همین جور بود. وقتی تو مسیر رسیدن به مقصد هستیم بهتر بوق بزنیم و جوانان هم مسیر رو حمایت کنیم با رسوندنشون تا سر مسیر . وقتی تعداد افراد جمع شده از پنجاه الی شصت نفر گذشت به خیابون های بزرگتر بریم و به گروه های دیگه که 
احتمالا در حال شادی هستند پیوند بخوریم. 
فقط امیدوارم ساعت ده صبح اعلام نشه چون اکثرا سر کار هستیم و اگه غروب باشه که فوق العاده میشه
بقیه جریان رو شما کمک کنید تا پیش بینی واقعی تری داشته باشیم.

۱ نظر:

  1. از برادر یالثارات دیگه کامنتی منتشر نمیشه سعی بیهوده نکن

    پاسخحذف

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم