۱۳۹۰ تیر ۴, شنبه

اسلام دين خدا يا دين شيطان

پيامبر اسلام ارتکاب به هر جنايتي را براي حفظ دين خودش مجاز مي دانست او براي حفظ دينش انسانها را به بردگي مي گرفت آنها را سر مي بريد  آنها را شکنجه مي کرد به زنانشان تجاوز مي کرد؛ همه اين کارها را به اسم خدا انجام مي داد؛ آيا خدا مي تواند چنين اجازه اي به او داده باشد؟ آيا خدا اجازه مي دهد که انسان براي حفظ دينش دست به هر جنايتي بزند و هر کار کثيفي را انجام دهد؟ آيا خدا مي تواند صفات بدي داشته باشد؟ اگر خدا مي تواند صفات بد داشته باشد پس شيطان چکاره است؟

 تجاوز و قتل و شکنجه و آزار انسانها کار شيطان است، مکر صفت شيطان است که محمد آنرا به خدا نسبت داده است فقط شيطان است که براي پيشبرد اهدافش دست به هر جنايتي مي زند و هر کار کثيفي را مجاز مي داند چون او از انسان بيزار است چون متکبر است و دشمن انسانها است. پس از 1400 سال از ظهور اسلام در عربستان مي گذرد هيچ نقطه اي از زمين نيست که  مسلمانان(بخوانيد باند مافيايي شيطان) در آنجا باشند و آن مکان پر از ظلم و ستم و قتل نباشد.

 آيا اين مي تواند دستاورد پيام خدا باشد؟

 اکنون زنان عربستان بايد براي بدست آوردن حق راي دست و پا بزنند در حالي که 1400 سال پيش زنان عربستان تاجر و صنعتگر بودند و در عرصه هاي اجتماعي حضور داشتند و شعرهاي حماسي مي سرودند ولي پس از اسلام به مرور به کنج خانه ها پرتاب شدندالبته هميشه مقاومت کردند ولي سرکوب شدندهمچنان که امروز سرکوب مي شوند

 مردم بحرين، يمن، مصر، اردن و پاکستان و هند و ايران و عراق و هرجايي که اسلام رخنه کرده از استبداد و جنگ و خونريزي رنج مي برند چون دين مافيايي اسلام موفقيت خود را در جنگ و خونريزي و هرج و مرج مي داند و صلح را نمي خواهد.

 جهاد يکي از ارزشهاي قبيله هاي عرب جاهلي بوده و آنها بجز ماه هاي حرام(ذيقعده، ذيحجه، محرم و رجب) هميشه مشغول جنگ و جهاد بودند چراکه عرب مرگ در کارزار را خوش مي داشت و مرگ در بستر را عيب مي شمرد

 و شيطان به درستي فهميده بود که چه نقطه اي از زمين بستر مناسبي براي پيشبرد اهدافش است و موفق شدکه 1400 سال مردم بخش عمده اي از جهان را در جهل فرو برده و آنها را در برابر استبداد آسيب پذير کند و به جان هم بياندازد

دجال، با پوشيدن لباس حق 1400 سال است که انديشه خود را در جهان گسترانيده و موجب قتل و غارت و تجاوز و توهين و تحقير و ظلم و ستم به همه انسانها در همه جاي جهان شده دين دجال همان دين اسلام است که چهره حق به خود گرفته و 1400 سال مردم را در جهل فروبرده و موجب آزار زنان و مردان در همه جوامع شده. شما در جوامع مسلمان عشق به زن را بسيار ناپسند مي يابيد و اصلا نمي بينيد و اصرار بر اين است که همينکه به سن بلوغ جنسي رسيدند ازدواج کنند و عشق را تجربه نکنند چرا؟ چون شيطان از انسان متنفر بوده و اصرار داشته خيلي سريع ازدواج صورت گيرد تا انتخاب انسانها بر اساس محبت صورت نگيرد بلکه براساس نياز جنسي البته در اين راه موفق نشده ولي اگر بخواهند به اسلام عمل کنند بايد زن ها در 9 سالگي شوهر کنند و مردها هم در 15 سالگي!

 سگ در اسلام نجس است چرا؟ چون بين انسان و سگ محبت بوجود مي آيد و شيطان از رابطه محبت آميز انسان با حيوانات بيزار است؛البته هميشه شيطان کلام خود را در لابلاي سخنان درست جاي مي داده که کسي نتواند به ماهيت او پي ببرد براي همين است که در دين اسلام چيزهاي خوب هم به وفور يافت مي شوند و آنها پوششي هستند براي اهداف شيطان که سخنان خود را موجه جلوه دهدو براي همين است که 1400 سال دوام آورده و به جاهاي مختلف جهان نفوذ کرده  چون با اغواگري و پنهان کردن جنايات و افکار پليد خود در ميان سخنان درست هميشه چهره دروغين خود را پنهان کرده و مانند يک ويروس چند ريختي به تکثير خودش پرداخته وظيفه همه انسانها اين است که در مقابل دين پر دروغ اسلام ساکت نباشند فريب حقه بازي آدمهاي شيطان صفت را نخورند که مي گويند به دين مردم توهين نکنيد اين دين نيست اين يک بيانيه سياسي است که هيچ قداستي ندارد و مخالف خودش را به بدترين شکل ممکن محو مي کند و در همه امور زندگي انسانها دخالت مي کند تا چيزي براي تنبيه و تلکه کردن آنها بيابد به خود بياييد مردم اسلام دين شيطان است که لباس حق پوشيده و نفرت را در جهان گسترانيده.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم