۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

شارلاتانيزم آخوندی


سکانس اول

قبل از پيروزي انقلاب  در کتاب کشف الاسرار نوشته خميني.

ابوبکر و عمر با قران مخالفت کردند و احکام خدا را بازيچه قرار دادند و از پيش خود حلال و حرام درست کردند و به فاطمه دختر پيغمبر و اولاد او ستم ها روا داشتند و به دستورات خدا و احکام دين جاهل بودند.

ابوبکر جمله اي مخالف آيات صريحه قران به پيغمبر اسلام نسبت داد و با نص صريح آيه قران مخالفت کرد و حکم پيغمبر را درباره زکات اسقاط کرد و عمر بر خلاف حکم خدا و پيغمبر او متعه زنها را حرام کرد و در خانه پيغمبر را آتش زد. (ص 110)

مخالفت ابوبکر و عمر با قرآن در حضور مسلمانان يک امر خيلي مهمي نبود، زيرا مسلمانان يا داخل در حزب آنها و در مقصود با آنها همراه بودند، يا اگر همراه نبودند جرات حرف زدن را در مقابل آنها نداشتند و اگر هم گاهي يکي از آنها حرفي مي زد به سخن او ارجي نمي گذاشتند – (ص 119)

اگر عمر آخر امر مي گفت که خدا يا جبرئيل يا پيغمبر در فرستادن يا آوردن فلان آيه اشتباه کردند يا سفيه و مهجور شدند سنيان نيز از جاي بر مي خواستند و متابعت مي کردند، چنانکه در آنهمه تغييرات که در دين اسلام داد متابعت از او کردند و قول او را به آيات قرآني و گفته هاي پيغمبر مقدم داشتند (همان ص 130)

سکانس دوم

پس از پيروزي انقلاب و تشنج بين شيعه و سني.

دستهاي ناپاکي که بين شيعه و سني اختلاف مي اندازند نه شيعه هستند و نه سني. ايادي استعمارند. اينها هستند که نمي گذارند اتحاد بين تشيع و تسنن صورت بگيرد. از ملي گرايي خطرناکتر ايجاد اختلاف بين  اهل سنت و جماعت با شيعيان است.

(پيام به زائران ايراني حج، 16 شهريور 1360)

مخالفان اسلام مي خواهند بين برادرهاي شيعه و سني اختلاف ايجاد کنند. اينها خير خواه  شيعه و سني نيستند، با اسلام مخالفند.

در ديدار با ائمه جمعه خراسان و قم و تهران، جماران 21 خرداد 1362



۱ نظر:

  1. درست است خمینی و آخوندیسم در رگهایشان مانند خون شارلاتانیسم جاریست. اما سالوسی است که هنوز هم برنده ترین و کارآ ترین است. من هم هنوز از سالوسی اثر میپذیرم. امروز هم حتا ما به شهدای بزرگوارمان از جنبۀ ساده زیستی و پشم آلوئی و فروتنیهای درویش مآبانه نگاه میکنیم. احمدی بی مخ کنار سفره و سجاده نان و پنیر ساده به رخ مردم میکشد. سالوسی روشی است که ازین پس هم کارآست. ریای زاهد سالوس جان من فرسود. زاهد بازی !!!

    پاسخحذف

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم