۱۳۹۰ خرداد ۲۴, سه‌شنبه

شارلاتانيزم آخوندي - قسمت دوم

 سکانس اول: نظر آخوند در مورد حق راي زنان

آذر 1341

مجتهدي بنام روح الله خميني، پيرو خبري تاييد نشده در چند روزنامه تهران مبني بر اينکه دولت امير اسدالله علم در نظر دارد در انتخابات انجمن هاي ايالتي و ولايتي براي بانوان نيز حق راي قائل شود از حوزه علميه قم تلگرامي بدين شرح به تهران مخابره کرد:

حضور مبارک اعليحضرت همايوني، طهران. پس از اداء تحيت و دعا، بطوريکه در روزنامه ها منتشر شده دولت در انجمن هاي ايالتي و ولايتي به زنها حق راي داده است و اين امر صريحا خلاف مقررات اسلام است و موجب نگراني شديد علما و ساير طبقات مسلمين شده است. مستدعي است امر فرماييد اين قبيل مطالب را از برنامه هاي دولتي و حزبي حذف نمايند تا موجب دعاگويي ملت مسلمان شود. قم، الداعي روح الله الموسوي الخميني.

همانروز بيانيه شديد الحني نيز از جانب وي در شهر قم انتشار يافت که در آن گفته شده بود "دادن حق راي به نسوان امري صريحا خلاف مقررات اسلام است و بايد از آن خودداري شود. دستگاه حاکمه از اين راه به احکام مقدسه اسلام تجاوز کرده و نواميس خانواده هاي مسلمان را در معرض خطر قرار داده است"

در نهم اسفند ماه همان سال بمناسبت اينکه تساوي کامل حقوقي زنان و مردان ايراني توسط پادشاه بطور رسمي اعلام شده بود، از جانب همين ايت ا... به اتفاق چند آيت ا... ديگر اعلاميه اي بدين مضمون در قم منتشر شد:

تصويب نامه اخير دولت راجع به شرکت بانوان در انتخابات از نظر شرع بي اعتبار و از نظر قانون اساسي لغو است.  امضاء مرتضي الحسيني لنگرودي، احمدالحسيني الزنجاني، محمد حسين طباطبائي، محمدالموسوي يزدي، محمدرضا الموسوي گلپايگاني، سيد کاظم شريعتمداري، روح ا... الموسوي الخميني، هاشم الاملي، مرتضي الحائري.

خود روح ا... خميني نيز بطور جداگانه بيانيه داد که "دستگاه جائر در نظر دارد تساوي حقوق زن و مرد را تصويب و اجرا کند و از اين راه احکام ضروري اسلام را زير پا بگذارد"

پس از تصويب لوايح ششگانه انقلاب سفيد در سال 1342 يکبار ديگر روح الله خميني اعلام کرد "روحانيت ملاحظه مي کند که دولت مذهب رسمي کشور را ملعبه خود قرار داده و اجازه مي دهد گفته شود قدمهايي براي تساوي حقوق زن و مرد معتقد باشد احکام ضروري اسلام را لغو نموده و اسلام تکليفش را تعيين کرده است"

با تحريکات خميني و بر انگيخته شدن عصبيت و تعصب مذهبي شمار زيادي از مردم قم و گروه بزرگي از متعصبين اين شهر به سوي پايتخت براه افتادند و در پانزده خرداد آن سال در نزديکي تهران درگيري خونيني ميان آنان با قواي انتظامي روي داد که هزاران نفر کشته و زخمي بر جاي گذاشت.

در همين ضمن در قسمتي از بازار تهران نيز اجتماعات برنامه ريزي شده اي تشکل يافت  که در خيابانهاي مرکزي شهر به دادن شعار و آتش زدن اتومبيل ها و اتوبوس ها و حمله به سالن ورزشي پارک شهر و شکستن  شيشه هاي ادارات دولتي و آتش زدن بانک ها و مغازه ها و سينما ها و حمله به بانوان بي حجاب و هجوم به اتوبوس هاي حامل دختران مدارس و ضرب و شتم آنها پرداختند.

نظير همين عمليات در مشهد و شيراز و کاشان و چند شهر ديگر نيز انجام گرفت... در همه موارد الغاي قانون تساوي حقوقي زنان و مردان شعار اصلي بلوا کنندگان بود. بدنبال اين خشونت ها، خميني بعنوان عامل اصلي خونريزي ها، همراه با عده ديگري بازداشت شدند.

سکانس دوم بعد از انقلاب

فروردين 58

پس از پيروزي انقلاب براي کسب آراي 98 درصدي در رفراندم و مشروعيت چهره نظام اسلامي در دنيا، قانون ضد اسلام و طاغوتي حق راي زنان که خميني ملعون آنهمه برايش بلوا بپا کرد به رسميت شناخته شد:

پيروزي در رفراندم را ما بخصوص از شما بانوان داريم، شما در صف جلو بوديد و حق خودتان را خواستيد. بحمدالله امروز آزادي براي همه شما حاصل است.

در ديدار جمعي از بانوان دانشجو، جماران، 23 فروردين 1358

هم براي انتخابات مجلس موسسان و هم براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي به مجاهدت شما بانوان احتياج داريم که همگي راي بدهيد مرد و زن همه بايد آزادانه راي بدهند. اشخاصي را انتخاب کنيد که براي اسلام (بخوانيد آخوندها) نافع باشند، نه خائن. سلام بر شما بانواني که در صف اول مجاهده هستيد.

در ديدار با نمايندگان بانوان کرمانشاه و دزفول، جماران، 17 فروردين 1358

اکنون اين سوال را بايد از خميني پرسيد که سال هاي 41 و 42 مردم را بخاطر چه چيزي به خيابانها کشاندي؟ و باعث برانگيخته شدن آتش تعصب و خشم و آزار و تجاوز به دختران و زنان بي حجاب شدي؟

اگر حق راي زن مخالف اسلام بود چطور شما براي بدست آوردن مشروعيت خودتان در سال 58 از آن استفاده کرديد ولي در سال 41 مردم متعصب را بر عليه آن شورانديد و عصبيت آنها را شدت بخشيديد و به تعصب و جهلشان دامن زديد و آنرا افزون کرديد؟

هموطن! آنچه مارا آسيب پذير کرده نه شاه بود نه آخوند نه آمريکا نه انگليس و نه هيچ قدرت ديگري، بلکه رخنه افکار پوچ و بي اساس اسلام و تعصب مردم نسبت به اين دين دروغين بت پرستي که باعث عمل و عکس العمل هاي افراطي در جامعه مي شود احکام اسلام (1- حکم احمقانه شلاق براي خوردن شراب که دانشمندان ثابت کردند مقدار کم آن براي مغز و بدن مفيد مي باشد؛ 2- احکام عقب افتاده و تعصب آميز در مورد حجاب 3- احکام احمقانه در مورد روابط جنسي زن و مرد و هزاران حکم احمقانه ديگر که قبايل بدوي عرب هم آنها را ننگ مي دانستند ولي بزور شمشير و به اسم خدا آنها را در مغزهاي ما تزريق کردند)  ما را آسيب پذير کرده. تا وقتي که تعصب اسلام (يعني دين بت پرستي "عبادت حجرالاسود و خانه سنگي به اسم عبادت خدا" و عبادت مقبره ها به اسم عبادت خدا" که عين شريک قائل شدن براي خدا درعبادت است) در بين مردم حاکم باشد ما هرگز رنگ آزادي را نخواهيم ديد.



۳ نظر:

  1. ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  2. درست. ولی قضیه تمام نمیشود.عموم امر مقدس و ابزار تطهیر لازم دارند چه میکنید.خرافۀ شریعت نمیرود مگر با فشار و جایگزینی مسلک و مشربی بهتر و دلنواز تر یعنی نخست نمیشود خالی کرد و سپس چیز دیگری ریخت در جا ما به ازائی جابیاندازیدآنگاه بزدائید. بنظرم تنها در امر دست یافتن به شهود است که نخست باید تهی شد سپس شهود رخ مینماید.این از تیفور بایزید بستامی است. او انسان را حق و اصل نخست و حقوق بشر یکی از میوه های نظریۀ اوست. شک نیست از بس که بزرگ بود دیده نشد و نمیشود بدبختانه چنان به افسانه خرافه دین صوفی بازیها کرامات آلودندش که گمش کردند.

    پاسخحذف

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم