۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

حد اقل اسمش رو بجای سکینه محمدی یه اسم ایرانی میذاشتی که اسراف نشه

این جمهوری ننگین شب و روز تو تلوزیون میلی مبالغ هنگفتی خرج میکنه که نشون بده که اونایی که تو فیلم و سریال اسم ایرانی دارند از دسته دزدان و چاقو کشان و اراذل هستند و اونهایی که به اسم این تازیان هستند ار موجودات نازنین و دوست داشتنی و درستکار و .... (دیگه هرچی خوبیه) مال اینهاست . من که این سریال ها رو نگاه نمیکنم ولی به اون هایی که این سریال ها رو دنبال میکنند میگم اخه یه بار فکر کردی اگه این گوشی تلفن رو برداری و به این سازمان نازنین دروغ پردازی زنگ بزنی بگی بابا تو روزنامه ها که بخش حوادث دارند بیشتر این دزد ها چاقو کش ها اسمشون عربیه .
خداییش دور و برت رو نگاه کن ببین تو فامیل و دوستان و اشنایان بدون غرض اون خانواده هایی که اسم بچه هاشون رو ایرانی گذاشتند حال و روزشون بهتره یا اون هایی که اسم تازیان رو گذاشتند رو بچه شون؟
ما که حال و روزمون مشخصه و کافریم ولی شما که مسلمون خوبی هم هستی و اسراف نمی کنی به صدا سیما زنگ بزن بگو که این همه خرج کردی بعد اومدی تو بیست و سی یه بانوی محترم رو بی ابرو کردی (با کتک و زور و تهدید اعتراف گرفتی) حد اقل اسمش رو بجای سکینه محمدی یه اسم ایرانی میذاشتی که اسراف نشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم