۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

گرگ و میش

ما خائنیم یا مردمی که به گلستان و ترکمن چای اعتراضی نکردن؟

هر از چندی از سوی مقامات جمهوری ننگین مطلع میشویم که یک دکطر یا یک فراری برای مردم افشاگری خواهد کرد.

ما مردم از همه جا با خبر هم میگیم این بار دیگه از زبان خودشون می شنویم که دزدی فلان کس رو میشوه و شکاف بین این خائنین اشنا به جایی میرسه که مردم فرصتی برای نفس کشیدن پیدا کنن و اتحادی حاصل میشه که شاید به آزادی نزدیک شیم ولی افسوس و صد افسوس که هیچ وقت چاقو دسته خودش رو نمیبره.

حالا ما مردم باید چه بکنیم که بازیچه نادانان صاحب قدرت نشویم؟

تا به حال به این فکر کردیم که اگه خبری از خیانتی هست چرا باید از زبان اقازاده یا رییس دولت کودتا بشنویم ؟

چرا اون موقع که خیانتی شد بلافاصله کسی خبر نداد تا دولت با کمالات مکدر اسلامی که برای اداره امور جهان برازندست ولی این کفار قدرش رو نمیدونن ، بیاد و دزدها و ادم های بد رو بندازه تو زندان و وطن بیچاره ما از بدیها پاک بشه؟

 

حالا این طرف ماجرا

دکطر میخواست رای جمع کنه افشاگری میکرد و مردم روستا ها که تازه هشتاد کیلو سیب زمینی از دست دوستان دکطر گرفته بودن گفتن تا حالا که به ما از پول نفت نرسیده این دکطر هم که داره سفره ما رو پر از سیب زمینی و نفت و ..... میکنه ، ما هم که یه رای بیشتر نداریم میدیم به دکطر. شاید رییس حوزه که از بیسجیای گردن کلفته و تو ستاد دکطر هم هست دید و یه کاری به حسن کچل داد و تونستیم دختر زهرا روضه خون رو براش بگیریم.

دکطر تیرش خطا رفت و مردم شهر و اهل فضل قیمتشون بیشتر بود و شاید به مادیات فکر نمیکردن و ازادی میخواستن بهش رای ندادن و باخت.شب رفت پیش سید علی چپول و گفت ببین ما به مردم باختیم چه کنیم که اسلام تو و پول ما از دست نره؟

سید علی چپول خنده تلخی کرد و گفت بچه جون رای مردم که چیزی نیست ما مردم رو  هم میکشیم حالا برو بگو ما بردیم و چلو کباب رو ما خوردیم .

مردم هم دیدن بابا یارو خیلی داره پررو بازی در میاره ریختن تو خیابون . صدای شلیک گلوله و شر شر خون پاک اینده سازان و تجاوز به دختر و پسر دست بسته و قبر بی سنگ ، مردم رو متحیر کرد که بابا اینا دیگه کین؟

حالا اون طرف ماجرا

اقا سرخ پوش که همه میدونن تمام داراییش ارث پدرشه دیگه جونی براش نمونده یالو کوپالش هم ریخته و الکش اویخته اومد تو نماز گردن کلفتا گفت ما باید ادم خوبی باشیم ما باید مثل اولا اروم اروم سردسته ها رو بکشیم و چشما رو در بیاریم اینجوری که نمیشه تو خیابون ملت و بکشیم همه میبینن . یادتونه اون هشت سال سازندگی چه میکردیم؟

مردم هم که فکر کردن گرگ پیر دندوناش ریخته و خطری دیگه نداره هی گفتن بابا زمان این بابا خوب بود مردم رو تو خیابون نمیکشتن .

هی مردم ساده دل گفتن اگه گرگ پیر با ما باشه بچه گرگا به ما نمیزنن تا اینکه عالیجناب سرخپوش رفت تو جلسه خفتگان رهبری و زیر عبای سید علی چپول برق کلتشو دید و رهبر مسلمین این دنیا و اون دنیا پرسید راستی چند تا بهار دیدی؟

گرگ پیر دید هوا پسه گفت جون سید سیبیلات خیلی تودل بروست. بده لوپاتو ماچ کنم .مردم بجز سلامتی تو که چیزی نمیخوان منم که فقط برا مردم کار میکنم.

گرگ پیر تا رسید خونه به مهدی گرگه خبر داد او صندقه که پیشته رو خوب نیگر دار که لازم میشه. اق مهدی گفت بابا از تو معامله رو خوب یاد گرفتم نگران نباش.

از فرنگ خبر رسید که بله گرگ مهدی میخواد افشاگری کنه حالا سر چه منافعی معامله کرده مطمنم که از خودش و خانوادش چیزی نذاشته از جیب ملت و خون من و تو خرج کرده.

حالا ما هم که فکر میکنیم اگه گرگ پیر برای ما کاری میکنه باید به گذشتش یه نگاه کوچولو بندازیم.

اگه دکطر و سید علی چپول و عالی جناب سرخپوش خائن نبودن وضع ما این نبود.

ما که اهل فضلیم و تاریخ رو خوندیم چرا میخوایم با کمک گرگ پیر که مثل مسلسل بدون ماشه میمونه به جنگ بخار جهل دینی و دولتی بریم. ما فقط باید شعله دین رو از زیر دیگ اب دولت دور کنیم تا چشامون ازادی زو ببینه.

موسوی هم اگه از کابوس زمان خمینی بیدار شد میتونه کنار شیخ شجاع از بخشش ملت استفاده کنه و تا اخر عمرش به زندگی بدون سیاست ادامه بده.

مردم تو یه انتخاب ازاد رییس جمهور خودشو انتخاب میکنن و نیاز به قیم و ولی وقیح و امام زمان تازی نمی خوان.

حضرت دوست که تا الان موندی تو صحنه برای ایران و ازادی . و فکر میکنی امام زمان از تو چاه جمکران میپره برون و خوشبختی رو به تو میده سخت در اشتباهی اگه اون هم بیاد چون پارسی بلد نیست حرف بزنه اخوند ها گولش میزنن و اونم میشه مثل پدرانش و اخوندها

امام زمان خودتی و همرزم ها مون که زبون هم رو میفهمیم و برای ایران و ازادی برخواستیم .

اگه میخوای ایندگان به ما نگن خائن و وطن فروش باید برای سرزمینت مبارزه کنی نه برای تازیان و تازی پرستان با ید از چاه دین بیای بیرون و بدونی که عقل جمعی از همه چی بهتر کار میکنه.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم