۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

خون سهراب و ندا روی اسفالت خیابان به من گفته تو هیج انتخاباتی شرکت نکن

اقای موسوی
من فکر میکنم بعد از 200 روز حبس الان معنی اسلام ناب محمدی رو فهمیدی  . شاید اگه الان به عقب برگردی در اعتراض به کشتار جوانان وطن در سال 67 استغفا بدی . و دوران طلایی رو از ذهنت بریزی دور
کسی که  به من دستور شرکت کردن و نکردن در انتخابات رو میده که خونش رو روی اسفالت خیابان پایمال کردند. تا وقتی قاتل اون ها پیدا نشه و کسانی که دستور کشتار رو دادند محاکمه نشوند من رای نخواهم داد.
البته باید پایمردی شما و شیخ فراموش نشه. فگر میکنم که بعد از 200 روز اسارت دیگه نیازی به محاکمه شما نباشه و شما و شیخ شجاع پاک شدین. ولی یادت باشه که افرادی مثل من تا ازادی کامل ایران مبارزه میکنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم