۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

آدمها، دو دسته اند

>با عرض معذرت از ذكر پاره اي كلمات زشت ومستهجن در اين متن ولي چون من فقط فوروارد
>مي كنم نخواستم سانسور كنم و عين متن را مي فرستم براتون !
>
>
>
>بنظر من آدمها دو دسته هستن:
> یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور یا بی پول ترن که بهشون میگم گدا
>گشنه
>
>یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم خایه مال یا کمتر کار میکنن که بهشون میگم
>کون گشاد
>
>یا از من سرسخت ترن که بهشون میگم کله خر یا بی خیال ترن که بهشون میگم ببو
>یا از من هوشیارترن که بهشون میگم فضول یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو
>یا از من شجاع ترن که بهشون میگم کس خل یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی خایه
>یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم
>چس خور
>
>یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بكیا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی
>یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت یا رو راست ترن که بهشون میگم
>احمق
>
>
>خدا رو شکر که بقیه ی ایرانیا مثل من فکر نمیکنن والا معلوم نیست مملکتمون به چه
>روزی می افتاد
>
>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم