۱۳۹۰ آبان ۲۴, سه‌شنبه

جوابیه به نظر دوست گرامی الف-ح


با درود خدمت همه دوستان و همفکران از جمله الف -ح

من یک ایمیل به گروه فرستاده بودم و دوست گران قدر الف - ح  نظر خود را برای گروه فرستاده بودند که در میان می گذارم .
موضوع ایمیل " امام نقی جان، تولدت مبارک"

و نظر الف- ح :

من اگه عضو این گروهم بخاطر دیدگاههای سیاسیتونه

خواهشا برای ارسال اینگونه مطالب یه گروه دیگه بذارین تا خوانندگانتون مجزا اونجا عضو بشن

این ایمیل دیگه نهایت وقاحته



جناب الف-ح

این گروه شامل 110 نفر است که لزوما یک نظر سیاسی ندارند و به نظر من  مهم نیست که ایمیلی برخلاف نظر سیاسی و مذهبی ما برای هم گروه ها ارسال بشه 

مهم اینه که ما از نظر دیگر دوستان اگاه شویم و تحمل همدیگر را داشته باشیم و اگر غیر از این باشد این گروه تبدیل به صدا و سیمای جمهوری اسلامی میشود. البته در مقیاس خیلی خیلی کوچکتر

البته من متوجه وقاحت ایمیل نشدم 


هدف از تشکیل این گروه احساس خفگی من و دوستانم بعد از انتخابات(کودتا) بوده و برای دستیابی به اطلاعات  بدون فیلتر وقت و زمان زیادی صرف شده 

حتی در مرحله هایی از زمان اطلاع رسانی بنده باعث بیکاری بنده از شغل و گرفتاری مالی شده.


شعار من برای شروع به کار این متن بوده

این بنده ناچیز و مخلص فردی هستم بیکار و بی عار ولی بیدار خاستار آزادی اندشه در سرزمین مادری ازادی زنان از دست حجاب اجباری و رهایی انسان از بند دین و با دیکتاتوری اسلامی در ایران در ستیزم و دوست دارم سرباز جنبش آرادی خواهی ایران باشم تا دموکراسی حاصل شود.در این گذار اطلاعات ، اخبار و مقالات دوستان و همفکران را برای اگاهی شما ارسال میکنم
امید به ایرانی اباد و ازاد



برای دیدن این متن به اینجا مراجعه کنید



دوست گرامی امیدوارم همه مردم ایران تحمل دیگر نظرات و نقد و طنز را داشته باشند





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم