۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

احترام به عقاید یعنی (چیزی نگو خودمون هم میدونیم ولی جرات گفتن نداری)

یکی میگفت : ازدواج سنت پیغمبره
یعنی
خود پیغمبر حرامزاده بوده
پدر و مادرش هم زنا میکردند
یا نه شاید 
گرفتن زن به تعداد زیاد از پیغمبر مد شده (زن باره گی)  من بهش گفتم 
محمد (ص) برای اینکه زن بیوه زیاد نشه با اون ها ازدواج میکردند تا فساد زیاد نشه
جواب داد 
خوب محمد که به فکر از بین بردن فساد تو جامعه بود چرا با دختر 6 یا 7 ساله ازدواج کرد؟
و ادامه داد : محمد تو جوانی با خدیجه همبستر شد که اون 40 سالش بود و بعد برای تلافی با یه دختر بچه همبستر شد تا عقده ها رو خالی کنه
گفتم راستی او دختر کی بود ؟
گفت عایشه دختر ابوبکر
گفتم کفر نگو الان سنگ میشی
گفت محمد این کار رو کرد رسول الله شد من اگه ازش حرف بزنم سنگ نمیشم میشم کسی که به عقاید دیگران احترام نمیزاره
و من دوستیم رو با اون کسی که به جهل احترام نمیزاره قطع کردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما کمک به ایجاد دموکراسی میکنه
همه با هم یک کشور با نظرات متفاوت و آزاد میسازیم